-->

22 Aralık 2009 Salı

0 Sahiplenmek Üzerine

"Sahiplenmek Üzerine" çok sevdiğim bir şiirdir.İlk okuduğumda kendimden bir parça bulmuştum bazı satırlarında.Bana göre çok anlamlı ve çok güzel bir şiir.İlk yazılı resim çalışmamı bu şiirle yapmıştım.3-4 yıl oluyor sanırım.Paylaşmak istedim...



Hiçkimsenin kolu, bacağı; gözü, kulağı olmak istemedim,



Gidersem kimse sakat kalmasın diye



Bırakacağım eli tutmak istemedim,



Ve yüzüne bakmadım alışkanlık yaratacak kadar,




Kalabalıklar içinde yapayalnız kalan olmasın diye...




Korktum şüphesiz, hem kendim için korktum,




Hem sevdiklerimin yerine,



Ve korumak istedim yaralanmasın diye...




Hiç şüphesiz daha çok sevebilmek için yaptım hepsini,




Ne kadar çok sevdiğimi hiç söylemedim,




ÇEKİP GİTMESİN DİYE!!!





(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...