-->

16 Şubat 2013 Cumartesi

7 Yeni Fotoğraf Makinem :)


Uzun zamandır kendime yeni bir fotoğraf makinesi istiyordum.Ve almışken profesyonel bir makine almak ve kendimi bu konuda geliştirmek istiyordum.Tercihlerimi Canon veya Nikon'dan yana yapmayı düşündüm.Araştırdım ve Canon daha çok aklıma yattı.550d almayı düşündüm hatta bir süre araştırdım.Almaya gittiğimde kararımı değiştirip 600d'yi aldım.Özellik açısından daha çok içime sindi ve fiyat olarak da aralarında fazla fark yoktu.O yüzden almışken biraz daha iyisi olsun ve 600d'nin sahibesi oldum :) Memnun musun derseniz evet hem de fazlasıyla memnunum :) Bir de kursuna gidip ayrıntılarını öğrenirsem benim için çok daha iyi olacak. Almayı düşünen herkese tavsiye ederim.






Pin It

7 yorum:

  1. hayırlı olsun :)
    darısı başıma inşallahh.
    tek hayalim atanırsam ilk alacağım
    şey bi fotoğraf makinası olacak :)

    sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, darısı başına diyelim o zaman :)

      Sil
  2. kullanmaz klavuzu oldukça işine yarar ve çok güzel kitaplar var ;)
    hayırlı olsun güel güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Evet kullanma kılavuzundan bayağı yararlanıyorum.Yeni kitaplar da bakmam lazım.

      Sil
  3. Canon 660D ile daha entresan fotolar çekeceğine eminim,bizleri-de mahrum etme yeni görsellerinden..
    hayırlı olsun öğretmenimmm :))

    YanıtlaSil
  4. Harika bir bloğun var.İzlemeye aldım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...