-->

16 Kasım 2009 Pazartesi

11 Çanta Yaptım ve Süsledim

Bu çantayı yapalı çok oluyor, paylaşmak istedim.Bi aralar kumaştan bir beyaz çantaya ihtiyacım vardı, piyasada istediğim gibi bir şey bulamayınca bunu yapmak geldi aklıma.Yazın bayağı da kullanmıştım.Üzerindeki süslemeyi herkes çok beğenmişti.Ben de zaten çok severek yapmıştım.





İlk önce çantayı makinada diktim.Sonra içine küçük 2 tane cep ve ağız kısmına cırt cırt diktim.





Daha sonra üzeri için beyaz ebruli pullar ve yine ebruli boncuklar kullandım.Çanta üzerine de çiçek ve kelebek resmi çizerek üzerine işledim.











Pin It

11 yorum:

  1. bayağı uğraşmısı ama şık olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. temiz işçilik:)
    ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  3. Evet bayağı uğraştırdı ama yine de insanın kendi yaptığı bir şeyi kullanması gibisi yok :) Yorumlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...