-->

28 Kasım 2009 Cumartesi

0 Aşkın 500 Günü





Geçenlerde birkaç yerde "Aşkın 500 Günü" isimli romantik komedi türündeki filmin tanıtımlarını gördüm.Daha sonra yorumlara baktım ve çoğu kişi filmi çok beğenmişti.Ben de madem bu kadar beğenilmiş izleyeyim dedim.

Filmi izlerken hep güzel bir şeyler olacak diye bekledim ama olmadı.Bu filmin neyini bu kadar beğenmişler onu da anlamadım.Benim film zevkime pek uymadı.Tamam konu biraz değişik, filmin anlatılışı da biraz farklı ve sonu da bilinen filmlerin aksine bitiyor.Hatta günlük hayatımızdaki gibi de bitiyor denilebilir.Belki izleyenler filmin sonunu kendi sonlarına benzettikleri için beğenmiş de olabilirler.Ama ben beğenmedim.

Filmi boş bir vakitte yapacak bir şeyi olmayanlara tavsiye ediyorum.Ama özellikle film için zaman ayırmaya gerek yok. Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...