-->

2 Kasım 2009 Pazartesi

0 Aklıma Gelen Her Kötü Şey Başıma Gelmek Zorunda Mı?

Nedir bu anlamış değilim.Aklıma gelen her kötü şey başıma geliyor.His midir yoksa kötü düşündüğüm için mi başıma geliyor anlamadım.Hani derler ya olumsuz düşündüğün zaman olumsuzlukları çekersin diye benimki de o tür bir şey mi acaba?


En basitinden üniversitedeyken arkadaşlarım da şahit :) güzel bir havada kar yağacak diyorum ertesi gün kar yağıyor.Yine kar yağdığı gün ertesi gün güneş açacak diyorum güneş açıyor.Tabi bu kötü bir şey değil :))

Asıl mesele ben sıkıldım bu durumdan.Olumsuzluklar olsun istemiyorum ama aklıma geldiği günden birkaç gün sonra başıma geliyor.Yalnız bir şey keşfettim aklıma gelen olumsuz bir şeyi çok kişiyle paylaştığım zaman başıma gelmiyor sanki büyü bozuluyor gibi :)) O yüzden bir karar aldım artık aklıma gelen olumsuzlukları burada paylaşacağım :) Bakalım yine olacak mı...

Bunu niye mi yazıyorum çünkü bugün düşündüğüm bütün aksilikler başıma geldi.Mesela arabamı kaçırdım, işe geç kaldım, benim almam gereken bir işi işle tamamen alakasız birisi aldı yani bugün aklıma kötü ne geldiyse hepsi başıma geldi :(

Şimdi bu haftayla ilgili yeni olumsuz teorim bugünlerde kar yağacak :)) Kar neden olumsuz çünkü kar benim için tamamen bir felaket.Kar yağdığı günlerde bir sürü olumsuzluklar yaşarım.Mesela lisedeyken yazılımın olduğu günlerde kar yağardı, yollar kapanırdı, ve okula gidebilmek için 1 saat yürürdüm ve kötü son yazılı iptal olurdu :( Ve tabi bir de bu 1 saatlik yolun geri dönüşü var :)

Kar yağınca yollar buz tutar ve iş icabı klasik giyinmek zorundayım, klasik ayakkabılarla o buzlu yollardaki halimi düşünemiyorum :))

İşte bu ve buna benzer bir sürü olumsuzluk da karla beraber gelir.Kar demek benim için felaket demek.O yüzden mümkünse uzun bir süre kar yağmasın ve aklıma gelen yine başıma gelmesin :( Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...