-->

26 Ekim 2009 Pazartesi

0 Nihayet İzledim "Teklif"

Ne zamandır izlemek istediğim bir film vardı : "Teklif"(The Proposal).Sandra Bullock'un bir filmi.Çok seviyorum bu kadını ya :) Bayılıyorum bütün filmlerine.Çoğu filmini izlemişimdir ve hepsi ayrı güzel, ayrı keyifli.Zaten bayılıyorum film izlemeye.Benim için bir tutku.Hatta geçen yıl her gün bir ya da iki film izliyordum.Hastalık derecesine gelmişti neredeyse.Ama bu yıl vaktim pek olmadığından ayda bir izliyorum.Neyse gelelim Sandra Bullock'a...

İlk serüven "Sen Uyurken" adlı filmiyle başladı.Bu filmi izledikten sonra hayranı oldum bu kadının.Sonra gördüğüm bütün filmlerini izledim."Göl Evi" de fantastik ve romantik olan çok güzel bir filmdi.Beni çok etkilemişti.En sonunda da "Teklif" filmini izleyebildim.Ba-yıl-dım diyebilirim.Zaten duygusal bi insanım.Yükselenim balık maalesef :)) Her ne kadar duygusallığı sevmesem de duygusal bi insanım :) Bu film de işte romantik-komedi türünde bir film.Biri dergi editörü ve diğeri de onun yardımcısı.Her ikisi de birbirinden nefret eden iki insan.Ama bir mecburiyet sonucu evlenmek zorunda kalıyorlar.İşin tuhafı da kadın erkeğe evlenme teklif ediyor :) Duygusal olduğu kadar da bayağı eğlenceli ve komik bir film :) Birbirinden nefret eden bu iki insan birbirlerini tanıdıkça aşık olurlar.Asla söylemeyecekleri bazı özel sırlarını söylerler ve bu sayede daha iyi tanıma fırsatı yakalarlar.Hani derler ya "en büyük aşklar nefretle başlar" diye işte bu da onun gibi bir şey.

Duygusal filmleri severim bu da bana hitap eden bir film oldu.Her filmi kolay kolay beğenmem ama bu filmi sevdim.Ne de olsa merak ediyordum beklentilerimi karşıladı en azından :)

Romantik-komedi seven herkese mutlaka tavsiye ederim.


Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...