-->

12 Ekim 2009 Pazartesi

0 İsyanım Vaaarrr!!!

Neden mi?Çünkü hep erteliyoruz ya da ben erteledim.Hayatımız hep bir erteleyiş.İyi bir yerlere gelebilmek, iyi şartlarda yaşamak ya da ailemizi mutlu etmek adına erteliyoruz.Hayallerimizi, hobilerimizi, yapmak istediğimizi her şeyi ve kısacası hayatımızı...
Önce iyi bir ortaokula gidebilmek amacıyla benim zamanımda olan Anadolu ve Fen Liseleri'ne Giriş, Devlet Parasız Yatılı Okulu sınavlarını kazanabilmek için ilkokulda erteledik!Sonra İyi bir liseye gidebilmek için LGS'ye hazırlık derken ortaokulda erteledik!Daha sonra iyi bir mesleğim olsun, ailem benimle gurur duysun, emeklerim boşa gitmesin de en azından iyi bir üniversite kazanayım derken ÖSS'ye hazırlanırken erteledik!Sonra okulu uzatmadan zamanında bitirelim insanlar laf etmesin, bir an önce işimizi elimize alalım derken üniversitede erteledik!Şimdi de bu kadar okuduk en azından okuduğumuza değsin, devlete memur olarak atanalım derken erteliyoruz!!!
Yani böyle işte hayatımız hep bir erteleyiş.Sevdiğimiz hobiler hep arka plana atıldı.Hala da atılmakta...Bu gidişe bir dur deme ihtiyacı hissediyorum ama elimden bir şey gelir mi bilmiyorum çünkü ülkemizdeki eğitim sistemi bunu gerektiriyor!Yıllardır hala oturtulmamış bir eğitim sistemine sahibiz maalesef.Ben bu sınavlardan birine hazırlanırken sistem 2 defa değişmişti.
Bu sistem böyle giderse daha birçok kişi hayatını ertelemek zorunda kalacak.Oysa belki bu erteleyişler olmasa her şey çok daha güzel olacak.Herkes sevdiği mesleği yapacak, işinde daha mutlu olacak, ülkedeki sistem çok daha güzel ilerleyecek...
Kimse hayatını ertelemesin, neyi istiyorsa onu yapsın.Yoksa bu erteleyişlerin sonu yok.Hayatımız bomboş ve anlamsız akıp gidiyor, siz bunu yapmayın.
İkinci bir yaşama hakkımız, bunu iyi kullanalım... Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...