-->

8 Ekim 2009 Perşembe

0 Deneme bir ki üç :)

Sonunda benim de artık bir blogum var.Bir gün bir konu ararken karşıma blog sayfaları çıktı ve içlerinde gayet güzel, eğlenceli paylaşımların yapıldığı bloglar gördüm ve neden benim de olmasın dedim :) Hemen bundan edinmeliyim benim de olmalı diye düşündüm.Hemen bir blog açtım.Ama kullanmaya yeni başlıyorum biraz geç oldu :)
Html kodları biraz beni deli etse de içinden çıkacağıma eminim, elimden kurtulamaz :) Biraz uğraşlarım sonucu hiç bilmeden bu hale getirdim ve öğrenince neler olacak kim bilir :) Artık neler paylaşırım bilmiyorum ama beni rahatlatacak bir yer olacağı kesin.Şimdilik kendime keyifli paylaşımlar diliyorum :)) Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...