-->

24 Ekim 2009 Cumartesi

1 Bir Veda Sahnesi...

Son zamanlarda her yerde duyulan bir film var.Alacakaranlık(Twilight)...
Filmi ben de izledim ve çok beğendim.Beğenilmeyecek gibi de değil zaten.Sonsuz bir aşk hikayesi...
Kim istemez ki aşkı sonsuz olsun.Kim istemez onun için hayatını tehlikeye atacak kadar bir seveni olsun.Kim istemez ki olağanüstü güçleri olan ve onu ölesiye seven bir aşkı olsun...
İşte bu filmde bütün bunlar var.Ve böyle bir aşk isteyen herkes bu filme hayran ben de dahil :)
Her ne kadar günlük hayatımızda böyle şeyler olmasa da izlemek ve okumak da bizi mutlu ediyor.
Bu film aslında bir kitaptan filme uyarlanmış.Film çekilmeden önce de zaten kitabın bir sürü hayranı varmış.Film çekilince tabi hayranları kat kat arttı.
Dünyada sanırım 50 milyon hayranı olan bir seri.Serinin 4 kitabı var: Alacakaranlık, Yeni Ay, Tutulma, Şafak Vakti.5. kitapta yolda geliyor, yazar tarafından şu an yazılıyormuş.
Filmi izledikten sonra kitabını aldım ve o büyünün içine ben de katıldım...
Gerçekten çok sürükleyici bir seri, insan eline alınca bırakmak istemiyor.Saatlerce, aralıksız kitabı okuyabiliyorsun.Serinin bütün kitaplarını bir haftada bitirenler duydum, o derece hastalık yapan bir seri :)
1. film çok tutulduğu için şimdi 2. film çekilde ve 20 Kasım'da gösterime giriyor.Büyük bir merak ve heyecanla 2. film olan Yeni Ay(New Moon)'ı bekliyorum.Birçok fragmanı gösterime girdi.Verilen fragmanlarda neredeyse filmin yarısını görmüş oldum :) Bugün de filmin en heyecanlı ve bir o kadar da acıklı olan ayrılık sahnesinin görüntüleri internete düşmüş.En merak ettiğim sahnelerden biriydi.Netten pek fazla heyecanı olmuyor ama sinemada izlediğim zaman kesin ağlarım diye düşünüyorum :)
Bütün seriyi okuyunca onların aşkının büyüklüğünü görüyorsun ve bir sahnede de olsa onların aylığını görmek çok üzücü :(
Sözün kısası bir an önce 20 Kasım gelse de filmi izlemeye gitsek bu büyük bekleyiş de bitse...





Yeni Ay(New Moon) filminden "Ayrılık Sahnesi" videosu için tıkla







Pin It

1 yorum:

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...