-->

1 Aralık 2009 Salı

3 Kurdeleden Kolye


Kurdeleden kolye yaptım.Televizyon izlerken sanatçılardan birinin boğazında büyük bir kurdeleden yapılmış kolye gördüm.Çok beğendim.Bunu ben de yapmalıyım dedim :)

Hemen gidip beğendiğim renkte yarım metre kadar kurdele, kolye için aparatlar ve üzerine işlemek için uygun renklerde boncuklar aldım.Hemen eve gelip işe koyuldum.Boynumun ölçüsü aldıktan sonra ondan biraz daha uzun olarak kurdeleyi kestim.Kolyeyi takabilmek için ucunun aparatlarını taktım.Daha sonra kurdelenin üstündeki desenin üzerinden giderek boncukları işledim.İşte bu kadar, kolyem hazır :)

Her ne kadar birebir aynısı olmasa da içime sinen güzel bir kolye oldu.Daha geniş bir kurdele üzerine daha farklı işlemeler de yapılarak farklı kolyeler ortaya çıkabilir.Kolye yapanlar için farklı bir fikir.



Pin It

3 yorum:

  1. çok yaratıcı ve hoş olmuş cnm beğendim, eline emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim ikinize de.

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...