-->

13 Aralık 2009 Pazar

4 Kutu Süslemelerim

Son zamanlarda dolabım bayağı bi karışıktı.Elimde de birçok boş kutu vardı.Ayakkabı kutuları, şeker kutusu gibi.Hem bu karışıklıktan kurtulmak hem de kutuları değerlendirmek amacıyla kutu süslemeleri yaptım.Çok farklı bir şeyler olmadı ama benim içime sindi ve severek de kullanmaya başladım.Hem de dolabım karışıklıktan kurtulmuş oldu.

Kaplamak için çeşitli kaplıklar kullandım.


Kutulardan biri(Şeker Kutusu) bayağı bir şekilli olduğu için onu kaplamak amacıyla yapışkanlı kaplık kullandım.Çünkü diğer kaplığı kullansaydım bayağı uğraşmak zorunda kalacaktım.Yapışkanlı kaplıkla işim kolaylaşmış oldu.Kapladıktan sonra aynı tonlarda bir de kurdeleyle ufak bir süsleme yaptım.Şimdi de bu kutuyu takı kutusu olarak kullanıyorum.Çok kullanışlı.Bütün takılarım bir araya toplanmış oldu.Her sabah bir taraflarda takı arama derdim sona erdi :)




Bir diğeri de ayakkabı kutusuydu.Onu da kahve tonlarında kaplık ve kurdeleyle süsledim.Ayrıca annemin yaptığı ama eskimiş bir boncuk oyası vardı.Bayağıdır elimde duruyordu.Baktım kutuyla uygun renklerde, onu da kutunun kenarlarını süslemek için kullandım.Değişik bir şey oldu :)




Son olarak da büyük bir çizme kutusu vardı onu da kalan kaplıklardan biriyle kapladım.Ona süsleme yapmadım.Sade olsun istedim.




Yeni kutularım sayesinde şimdi dolabımla aramız çok daha iyi :))
Pin It

4 yorum:

  1. hepside çok güzel olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. kutular gercekten guzel olmus ellerinize saglik.bende yapmayi dusunuyorum ama koseleri yapma konusunda tereddutum var.

    YanıtlaSil
  3. Şeffaf kutu şekilli olduğu için onu kaplamakta ben de bayağı zorlandım ama ayakkabı kutularını kaplamak zor değil.Köşeler için kenarlarını biraz daha uzun kesip diğer parçanın üzerine yapıştırdım.Son resimde dikkatli bakınca biraz belli oluyor gibi :) Eğer yeniden kutu kaplaması yaparsam daha ayrıntılı resimler eklerim ;)

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...