-->

15 Aralık 2009 Salı

2 Bir Müzik...

Hanımın Çiftliği dizisini bazen izliyorum.Dizinin müzikleri çok güzel.Müziklerini Mazlum Çimen yapıyormuş sanırım.Mazlum Çimen'in şarkılarını her zaman çok beğenirim.Şarkılarının sözleri çok anlamlıdır.Mesela "Feryad-ı İsyanım" adlı şarkısında şöyle bir söz geçer "Ahmet Arif hasretinden prangalar eskitmiş, beni böyle eskitense prangalı hasretin...".Bayılıyorum bu şarkının sözlerine.Sözlerinde insan kendisinden bir parça bulabiliyor.Özgün müzik severlere şarkılarını tavsiye ederim.

Bu dizide de bir slow müzik çalıyor ve sanırım onu da Mazlum Çimen yapmış.Daha adını öğrenemedim.Ama müzik beni benden alıp götürüyor çok uzaklara...Çok duygulu, çok güzel.

Ben genelde sözsüz müzikleri çok severim.Bu da öyle bir müzik.

Dinlemek isteyenler için müziğin geçtiği bir video buldum.Dinlemenizi öneririm.


Pin It

2 yorum:

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...