-->

26 Aralık 2009 Cumartesi

2 Bi Kızım Olsun Adı da Masal Olsun...




Bugün Cuma ve benim en mutlu günlerimden biri.Çünkü hafta tatili  :) Hem tatil havasına giriyorum hem de sevdiğim diziyi izliyorum benim için çifte mutluluk :) Bütün haftanın yorgunluğunu bir parça da olsa atmaya çalışıyorum işte...

Sevdiğim dizi derken Melekler Korusun'dan bahsediyorum :) Melekler Korusun 1 aylık tatile girdiğinde Hanımın Çiftliği'ni izlemeye başlamıştım; ama dizim başlayınca ona geri dönüş yaptım :) Aslında dizi öyle aman aman bir dizi değil.Benim bir boş vaktime geldiğinde izlemiştim ve o aralar yaşananlar çok güzeldi, ben de kendimi kaptırdım gittim.Üst üste öyle izleyince de alışkanlık oldu haliyle.

Diziyi izleyenler bilirler orada Esin karakteri var ve hamile.Bir kızı olacak.Kızının adı da "Masal" olacak.Bunu duyduğumda ne kadar sevindim anlatamam...Mavi Masal benim yaklaşık 4 yıldır kullandığım bir kullanıcı adı artık kendimle bütünleşmiş gibi hissediyorum :) Her yerde bunu kullanmasam da bazı yerlerde de Masal'ı kullanıyorum.

Hani masalların sonu güzel biter ya, kötü olaylar yaşansa bile, ben de bazen kötü şeyler yaşadığımda mutlaka sonu güzel olacak diye düşünürüm.İşte bu yüzden hayatımı hep bir masal olarak görürüm.Aslında sadece kendim için değil herkes için.Herkesin hayatı bir masaldır bana göre.

İşte bir gün yine diziyi izlerken orada da bunu duyunca ayrı bir mutlu oldum tabi!Önceden hep düşünürdüm çocuğum olunca adı şu olsun bu olsun diye.Bu aralar hayat koşuşturmasına öyle bir dalmışım ki kendimle ilgili pek bir şey düşünemiyorum bile.Zaten henüz evli bile değilim.

Bugün tekrar diziyi izleyince dizide bebeğe "Masalım" diye seslenişleri çok hoşuma gitti.Kulağa gelişini bile sevdim.Ben de istedim ki evlenince bir kızım olsun adı da Masal olsun!Onun hayatında da bazen olumsuzluklar olsa bile sonu hep ama hep güzel olsun!



(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. Pin It

2 yorum:

  1. Bende severek izliyorum bu diziyi :) olaylar yine sarpa sardı bakalım haftaya neler olacak :P
    sevgilerr..

    YanıtlaSil
  2. Esin'le Erkan arasında güzel şeyler olacak diye ümit ediyorum :) Bir dahaki haftayı iple çekiyorum :)

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...