-->

13 Aralık 2009 Pazar

2 Düğüm Atma Yöntemiyle Yaptığım Kolyelerim

Bir ara takı yapma modası vardı.Herkes kendi takısını kendi yapardı.Her yerde takı malzemeleri satılırdı.Çeşit çeşit malzemeler bulunurdu.Bu çeşit çeşit malzemelerden güzel güzel takılar ortaya çıkardı.Ben de o zamanlar kendime takılar yapmıştım.Bunlar da o yaptığım takılardan 2 tanesi.

Her ne kadar bu aralar boş vaktim olmasa da arada ders dışında farklı şeylerle uğraşmak amacıyla arada gidip malzemeler alıyorum.Geçenlerde de takı yapmak istedim ve eskiden malzeme aldığım bir dükkana gittim.Ama istediğim malzemeleri bulamadım.Daha doğrusu neredeyse hiç malzeme yoktu.Sadece basit birkaç oya malzemeleri vardı.Birkaç çeşit de pul.Şaşırdım doğrusu.Satıcı bayana sordum eskiden burda çok güzel malzemeler vardı şimdi neden hiçbir şey yok dedim.Satıcı bayan da şimdi kimse almıyor o malzemeleri, eskisi gibi takı yapan yok dedi.Şaşırdım doğrusu.Eskiden her gittiğimde orası dolup taşardı.Şimdi artık modadan mıdır yoksa hazır takıların daha ucuz oluşundan mıdır bilmiyorum kimse bu tür şeylerle ilgilenmiyor.

Sonra bayağı bir dolaştıktan sonra bir yerde malzeme satılan bir yer buldum.Gerçi orada da pek bir satış yoktu.Sevdiğim tonlarda bayağı bi malzeme aldım.Boş vaktim olursa şayet onlardan güzel bir şeyler yapmayı düşünüyorum.Aklımda onlarla ilgili fikirler dönüp dolaşıyor :))

Bu kolyeleri bahsettiğim gibi birkaç yıl önce yapmıştım.O böyle ipe dizip düğüm atarak kolye yapmak çok modaydı.Farklı boncuklardan çeşit çeşit kolyeler ortaya çıkardı.Ben de bunları severek yapmıştım ve hala da severek kullanırım.El yapımı takıları çok seviyorum ve çok da severek kullanıyorum.

Bunlar pek farklı değil ama takı yapan kişiler için bir fikir olabilir.







Büyük halleri için üzerlerine tıklayın.
Pin It

2 yorum:

  1. Çok güzelmişler....Mavi masallar sahibesi....
    Paylaşım için teşekkürler... aynı zamanda tümüyle bloğunuz çok hoşmuş....Ellerinize sağlık...
    sevgiler.......

    YanıtlaSil
  2. Güzel sözlerin için teşekkürler Palyözi.

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...