-->

5 Aralık 2009 Cumartesi

2 İçim Açıldı

Malum kış geldi, havalar yağmurlu, soğuk...Kış gelince havadan dolayı genelde içim sıkkın olur.Kışın doğmama rağmen en çok baharı severim, ilkbaharı.Her ne kadar yağmurlu havalarda soba başında oturup sıcak çay içmek ve tv izlemek güzel gelse de yine bahar bir başka.Hem de bambaşka benim için.Bahar gelince doğa canlandığı gibi ben de canlanırım :) Ağaçların tomurcuklanması, çiçek açması, çiçeklerin etrafa saçtıkları o güzel kokular beni benden alır :)

İşte bu kış gününde ilkbahara gittim bu resimlerle :) İçim açıldı resmen.Benim de böyle rengarenk bir evim olsuunnn :) Mavi ya da pembe olabilir :) Camının önünde de böyle güzel çiçekler...

Burası Venedik'te Burano diye bir yermiş.Böyle bir yer olduğundan haberim yoktu.Tesadüfen bu resimleri gördüm.İtalya'ya gitmeyi her zaman çok istemişimdir.Bu evleri görünce daha da bir gitme isteği geldi :) Evler harika.Çok güzel, rengarenk.Gidip görülesi bir yer...
















Kaynak burada
Pin It

2 yorum:

  1. çok güzel ya bayıldımm salaş ama şirin evlerr, benimkide pembe yada kırmızı olsunnn =)

    YanıtlaSil
  2. Olsun olsun :) Evleri paylaştık bile :)

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...