-->

8 Aralık 2009 Salı

2 Çok çalışmam gerek çok...


Bugüne kadar ömrüm ders çalışmakla geçti.Daha önce de bahsettiğim gibi ders çalışmakla meşgulken istediğim birçok şeyi yapamadım.Ama bu çalışmalar yetti mi, yetmediiii :) O kadar yıl oku, üniversiteyi uzatmadan zamanında bitir.Elinde ne var kocaman bir SIFIR.Çünkü devlet bizi almamak için elinden geleni yapıyor.İhtiyaç çok, alım yok.

Ders çalış çalış insan sıkılıyor da bir süre sonra.Hele bir de böyle emeklerinin karşılığını alamayınca daha da hayal kırıklığına uğruyorsun...

Bu aralar çok yoğunum.Sabah iş, akşam kurs, ayrıca sınava hazırlan, test çöz, ders çalış...Ben matematiği Öss'den sonra bir daha ömür boyu görmeyeceğimi düşünerek sevinirken 4 yıl sonra aynı işkence tekrar karşımda...Yazarken bile bunalıyorum.

Sabahın 7'sinde evden bi çıkıyorum akşam 10'da eve geliyorum.Bir sonraki gün yine aynı şeyler.Kafamı dağıtmak için blogu açtım ama istediğim gibi ilgilenemiyorum.Sadece evde olduğum günler ilgilenebiliyorum.
Ama bu yıl son defa sınav hazırlığı yapıyorum; çünkü canıma yetti artık :) İstediğim hiçbir şeyi yapamaz oldum.Ülkemizdeki yanlış eğitim sistemi hepimizi mahfetti.Hepimiz bu yanlış sistemin kurbanı olduk.Bizden sonraki nesiller şanslı olsa diyorum ama onların hali bizden beter.Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Umarım hepimiz bir gün emeklerimizin karşılığını alırız... Pin It

2 yorum:

  1. malesef oku oku bitmiyor artık bu hale geldi inşallah gönlünün dilediği olur ancak bence sonrası hayal kırıklığı olabilir çünkü o kadar bir yoğun çalışmanın ardından o işe girince insan daha büyük hedefler bekliyor ama sonrasında sıradan bir memur oluyorsun

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim GeCe.Aslında biraz da ilerisinin getireceklerini ya da getirmeyeceklerini diyeyim, bildiğim için çalışma şevkim yok ve çalışmak bana bu kadar zor geliyor.

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...