-->

31 Aralık 2009 Perşembe

0 Mutlu Bir Yeni Yıl, Seni Sevdim 2010 :)

Bugün yine okulda yoğun bir gündü.Derslere gir, çık, düzgün ders işlemeye çalış, öğrencilerin gürültüsü patırtısı hiç bitmez zaten.Ayrıca bir de yerli malı haftası adı altında yapılan ziyafetler : ) Bir de yılbaşına denk gelsin demiş birkaç öğretmen.Bir de üstüne Muharrem ayı olması dolayısıyla aşureler :) Tam bir ziyafet günüydü diyebilirim :) Pastalar, börekler, tatlılar bir de üstüne bol bol aşureler :) 10 dk.lık tenefüslerde  ziyafetten yararlanmaya çalıştık hepimiz :)

Bir de bir öğrencim günlerdir" Şu gün gelecek misiniz, yarın gelecek misiniz, ne zaman burdasınız?" diye sorular sorup duruyordu.En sonunda bugün sormalarının sonucu ortaya çıktı.Bana güzel bir paket içinde yılbaşı hediyeleri getirmiş.Paketin içinde boncuk işlemeriyle güzel bir siyah şal bir de kahve leopar desenli bir küpe.Ayrıca bir de parmağıma kırmızı tonlarında bir yüzük taktı :) Daha önce yeni yılda bir öğrencimden hediye almamıştım çok sevindim, mutlu oldum :) Öğretmenliğin güzel kısımlarından biri de ansızın gelen böyle güzel hediyeler :)

Ayrıca bir de okulumuzun müdürü, sağolsun çok düşünceli biridir, bütün öğretmenler için birer kupa yaptırmış.Üzerinde okulun resmi var okulun adı yazıyor.Ayrıca kupaların üstüne yeni yıl dileğiyle birlikte her öğretmenin adını yazdırmıştır.Çok da güzel pembe bir kutuya koydurmuş.Bu da beni ayrıca mutlu etti.Öğretmenliğin bir güzelliğini daha yaşamış oldum :)

İnşallah bu yıl atamam olur ve mesleğimi daha iyi bir şekilde yaparım.Bu küçük şeyler beni bugün gerçekten mutlu etti.Eve mutlu bir şekilde geldim.Ben 2010'u şimdiden çok sevdim :) Umarım 2010 hepimize mutluluklar getirir.Herkese sevgi dolu bir yıl diliyorum!

Yeni Yılınız Kutlu Olsun!




(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...