-->

21 Şubat 2010 Pazar

2 Renkli Kitaplıklar

Mesleğim gereği kitaplarım çok fazla.Özellikle alanımdan dolayı.Üniversitedeyken zaten haftada birkaç roman, hikaye alır okurduk bir de bunların yanında bir sürü ders kitabı derken kitaplar aldı başını gitti :)

Alanımla ilgili kitaplar olduğu için sürekli elimin altında olsunlar istiyorum.Bazen öğrencilerime de veriyorum.
O yüzden atma ya da başkasına verme gibi bir şansım da yok.Evin her tarafı kitaplarla doldu, taştı.

Zaten bir kitaplığım var ve dolu, onun haricinde başka dolaplarda da var.Hepsini bir araya getirsem bir kütüphane olur herhalde :)

Şöyle şirin kitaplıklar alsam odama koysam ne güzel olur.Sıkıcı olan kitaplar bile bunlarla gözüme daha şirin görünür :) Bunlar yurt dışında İkea'da varmış.Türkiye'de var mı bilmiyorum.Ben henüz görmedim.





Kaynak

(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. Pin It

2 yorum:

  1. Çok güzeller:) Klasik bir kütüphanede kendinden yapışkanlı kağıtlarla ya da biraz tutkal ve duvar kağıdıyla kaplanabilinir;)

    YanıtlaSil
  2. Doğru söylüyorsun, olabilir.Koca kitaplığı kaplamak biraz zor olabilir ama buna değer :)

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...