-->

16 Şubat 2010 Salı

2 Bardak Altlıklarım ve Kuşlu Notluğum


Sergun'nun yaptığı ahşap işlerini çok beğeniyordum ve bu kuşlu notluğu görünce buna bayıldım :)




Hemen aldım tabi yanında o güzel bardak altlıklarından da almamak olmazdı.Matruşka bardak altlıklarında gözüm vardı :) Kendisinden farklı renklerde istedim sağolsun hemen yaptı, bir de bu aşık koyunu görünce onu da aldım :)




Hepsi birbirinden güzel ve şirin.Kullanmaya kıyamadım :) Hepsini toplayıp kutuya koydum.Kullanılmayı bekliyorlar :)

Bir de Sergun hediye olarak bu magnetleri göndermiş.Bunlar da çok şirinler.





(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. Pin It

2 yorum:

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...