-->

26 Şubat 2010 Cuma

0 İşte Beklenen An Tutulma

Eğer siz de benim gibi Alacaranlık Destanı hayranıysanız sizin için güzel bir sürpriz olacak.Belki görenler vardır ama görmeyenler için ekliyorum.

Bu resimler aslında Sevgililer Günü'nde yayınlanmıştı ama yeni fırsatım oldu.

Resimlerden anlaşıldığı gibi bol aşk sahneli, romantik bir film olacağa benziyor :) Zaten büyük bir merakla bekliyordum şimdi merakım kat kat arttı :)

Ben bir de filme kadar fragmanlara, resimlere bakmayacağım demiştim, değil mi :) Napayım dayanamadım :)Eğer sabredebilirsem belki fragmanları izlemem :P

İşte resimleeeeerrrr :)
Size iyi seyirler :))









Ne kadar tatlılar :) Bayılıyorum bu çifte :)







(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...