-->

28 Şubat 2010 Pazar

0 Bir Kadın İsterse Her Şeyi Yapabilir! (Aşka Yolculuk)

Ne zamandır film izleyemiyordum.Kurslar, dersler, sınav hazırlığı derken koptum her şeyden.Ama bir mola zamanı gerek dedim :) Çok güzel bir film izledim.

İyi ki de izlemişim.Çok güzel, çok keyifli, eğlenceli, şeker tadında bir filmdi :)



Artık evlenme vaktinin geldiğini düşünen Anna isimli kadın, sevgilisinden evlenme teklifi gelmeyince bir yola başvurur.



29 Şubat'ta kadınların erkeklere evlenme teklif ettiği İrlanda geleneğinden esinlenerek bunun ailelerinde bir gelenek olduğunu söyleyerek sevgilisine evlenme teklif etmek için Dublin'e doğru yolculuğa çıkar.



Yolculuk sırasında birçok aksilik yaşar ve gittiği bir yerde Declan isminde bir gençten onu Dublin'e götürmesi için yardım ister.Birlikte yolculuğa çıkarlar ve birçok macera yaşarlar.





Aslında Anna bu yolculukta kendi aşkına doğru da bir yolculuğa çıktığının farkında değildir.







Burada dikkatimi çeken İrlanda'daki bu ilginç gelenek.

Diğeri de bir kadının istediği zaman her şeyi yapabilmesi.Aslında bu çoğu insanda böyledir.Eğer bir şeyi gerçekten kafamıza koymuşsak onun elimizden kurtulması mümkün değil.Bu benim hayatımda da böyledir.Gerçekten istediğim şeyler uğruna her şeyi yaparım.Gerekiyorsa büyük fedakarlıklar bile yaparım.Bunun ölçüsü ne kadar istediğime bağlı.Demek ki her şeyin altında istemek ve inanmak yatıyor.

Burada da Anna sevgilisine ulaşabilmek ve evlenme teklif etmek için her türlü zorluğa katlanıyor ve yine de yılmıyor.

İzlerken çok eğlendim.Eğer biraz duygusal, biraz melankolik bir durumdaysanız bu filmi izleyin derim :)

(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...