-->

15 Ocak 2012 Pazar

6 Yeni Bir Yaş, Yeni Hayaller, Yeni Umutlar...

Bir yaş daha yaşlandım bugün.Ömrümden bir sene gitti.Biraz melankolik mi oldu ne :)Yeni bir yaşa girmenin verdiği duygular olsa gerek :)

Yeni beklentiler, yeni umutlarla giriyorum bu yaşıma.Güzel şeyler düşünüyorum, güzel dileklerde bulunuyorum.Hem kendim hem herkes için.Bir şeyi 40 defa söylersen olur derler ya ben de bugün onun çabası içindeyim :)

Yeni yaşımda mutluluk diliyorum.Yeni hayallerle birlikte çiçekler açsın, bahar gelsin ömrümüze.Allah bi önceki seneyi aratmasın hiçbirimize... Pin It

6 yorum:

  1. Nice güzelliklere, nice mutlu yaşlara!!!

    YanıtlaSil
  2. yeni yaşın kutlu...
    hayallerin gerçek olsun....
    MUTLU YILLAR...♥

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Eda :)

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun mavi masal

    YanıtlaSil
  5. "Yeni yaşımda mutluluk diliyorum.Yeni hayallerle birlikte çiçekler açsın, bahar gelsin ömrümüze.Allah bi önceki seneyi aratmasın hiçbirimize..."

    Tüm dileklerini candan destekliyorum, 2012 bol şans ve mululuk getirsin sana:)

    YanıtlaSil
  6. Adsız ve Nida Ersin, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...