-->

16 Ağustos 2010 Pazartesi

3 Neler mi Yapıyorum?

Daha önceki bir yazımda bu yaz aklımda kalan projeleri yapıp, daha çok konu paylaşacağımı söylemiştim.Ama maalesef dediğim gibi olmadı.Çünkü sıcaklar yüzünden pc başında duramıyorum.Evde bile sürekli yatış halindeyim :) Hele ki şu ramazan günlerinde bütün günüm yatmakla geçiyor :)

Bir şey yapayım diyorum, elime malzemeleri alıyorum.Yok olmuyor, gitmiyor.Acaba diyorum o yoğun günler içinde yoğunluktan kaçmak için mi hayal ediyordum ben bunları.Sevmediğim şeyleri yapmaktan kaçmak için mi şunları bunları yaparım diyerekten malzemeleri alıp biriktirmiştim.Olabilir.

Bir de hani bi sınav vardı ya başımın belası!İşte o sınavın sonucu açıklandı bu hafta ve tam bir yıkım oldu benim için.Alt tarafı bir sınav diyemiyor insan.Bütün umutlarını buna bağlamışken.Etrafındaki herkes de senden çok bununla ilgili hayal kurmuşken...Bir an bütün hayaller yok olup gidiyor.Hayallerin yıkıla yıkıla hayal kurmamayı öğreniyorsun.Hani diyorum ya "Ya umutlar da biterse.." diye.İşte an geliyor tükeniyor bütün umutlar...

İşte birkaç gün böyle geçti büyük bir hayal kırıklığıyla.Ama insan alışıyor ya her şeye buna da alışıyoruz işte.

Evden dışarı pek çıkamıyorum.Ben de sürekli tv izliyorum.Kışın tv izlemek için pek zamanım olmaz ama yazın bunun acısını fazlasıyla çıkarıyorum sanırım :) Ama gel gör ki kanallar yıllar öncesinin dizilerini ezberletmekten başka bir şey yapmıyorlar.Yeni diziler tatilde.İzlenecek düzgün pek bir şey yok.Ama yine de ben saracak bir şey buldum yine :) Doktorlar dizisi.

3 yıl süren bu diziyi hep izlemek isteyip de izleyememiştim.Tek tük aralarda birkaç bölümünü izleyebilmiştim.Hazır eskiler dönüyorken bu dizinin verilmesi de iyi oldu.Yeni dizi izliyormuşum gibi bütün bölümlerini kaçırmadan izliyorum şimdi :) Bir de favori çiftim var: Suat ve Zenan :) Bayılıyorum onların ilişkilerine :) Sürekli onlar çıksın diye bekliyorum tv karşısında :)







İşte bu aralar bu hallerdeyim.Güzel haberlerle güzel yazılarda buluşmak dileğiyle... Pin It

3 yorum:

  1. günaydın M.Masalı!

    Ya masal alemlerine gitmedin,yada sıcaklar mani oldu. Hemde iyi oldu!! niye mi? dönüşü belli olamayan sanal seyhatların gidişi de çekinceli oluyor, hemde çift yönlü(...) sende bu arada orucunu uzanarak tutuyosun ne güzel işte canlı yayın oluyor, bu arada allah oruçlarını da kabul eder inşallah.)

    Doktorlar dizisi bana biraz, duygusallıklar yaşansada, uyduruk geliyor!!pek seyretmiyorum...Sınavının negatifliğine üzüldüm, ne olduğuğnu merak etmiyor da değilim,LYS desem,hali hazır da ana okulu öğretmenlği okuduğun kalmış aklımda, şimdikinin ne olduğunu pek kestiremedim alt sınıfta takıntın da olmamalı.)

    Hoşçakal M.M prensesi.=)

    YanıtlaSil
  2. Nida Ersin, evet sıcaklar hiçbir şeye fırsat vermiyor :) Maalesef biraz yatarak tutuyorum oruçlarımı :) Teşekkür ederim.

    Aslında benim sevdiğim diziden çok Zenan ve Suat'ın aşkları.Sırf onlar için izliyorum diziyi.Çok güzel bi aşkları var.

    Sınavım KPSS.İnsanlara eziyet çektirmek için ortaya çıkarılmış saçma bir sınav işte.Öğretmen olduğum doğru ama ana okulu değil, Türkçe öğretmeniyim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    ne hoş ne cici bir sayfanı bu böyle..
    samimi içten ve sıcacık..
    bayıldım paylaşımlarınıza:)
    seve seve izleyiciniz oldum hemencecik..
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...