-->

2 Ağustos 2010 Pazartesi

4 Deney-Splice



Geçenlerde romantik film dışında farklı bir film izledim.Fragmanı ve afişi çok ilgimi çekmişti.Büyük bir merakla izlemeye başladım.Başta her şey gayet güzel.Bilim kurgu filminden beklenen şeyler oluyor.Film ilerledikçe saçmalıyor ve film bittikten sonra böyle iğrenç film mi olur diyorsunuz.

İzlediğim en kötü filmlerden biriydi.Resmen yazar saçma cinsel fantazilerini bilim kurguda kullanmış.



Spoiler içermektedir.

Başta her şey çok güzel.İnsan hayvan karışımı bir şey ortaya çıkıyor.Tamam güzel.Merakla izliyorsun.Kadın bu yaratığı çocuğu yerine koyuyor, ilgi gösteriyor.Sonra adam da sahip çıkıyor.Her şey normal ilerliyor.Ama insan nasıl bir yaratıkla birlikte olur.İşin saçmalığı burda.Adam çocuğu gibi bakıyor sonra gidip bu yaratıkla birlikte oluyor.

Sonra aynı yaratık evrim değiştiyor bu defa erkek oluyor.Erkek olduktan sonra da gidip adamın karısıyla birlikte oluyor.

Kısacası tavsiye etmiyorum.Sadece zaman kaybı. Pin It

4 yorum:

  1. Böyle iğreç filmi bitimine kadar seyretmek, acaba sonucu nasıl olacak ta takıntılı olsa gerek.

    Ben olsam kurgudaki çelişkileri,cinsel fantazileri görsellediğim an solonu terk ederdim.
    Senin merakını yenme bahsına katlandığını sanıyorum,bunu da zaten belirlemişsin,tavsiye etmemen de daha şık.)
    Hayırlı akşamlar mavi prenses.

    YanıtlaSil
  2. Nida Ersin, evet sırf merakımdan o kadar katlandım.Belki sonu güzeldir diye.Ama boşunaymış.Kediyi merak öldürür diye boşuna dememişler :) Size de hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil
  3. zaten filmin sonunda oluyor ne oluyorsa:)) diyorsun ki bu kadar saat bunumu izledim ben tam bir fiyaskooo filmmm.

    YanıtlaSil
  4. Dicle kıyısında masal kentim, evet kesinlikle öyle.Sonu da çok anlamsızdı.Ama görünüşe bakılırsa 2. film de geliyor.

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...