-->

7 Mayıs 2010 Cuma

0 Film İzleme Zamanı :) (B Planı-The Back-up Plan)

Bugün çok güzel bir film izledim.Film romantik-komedi türünde :) Film yorumlarımı takip edenler anlamıştır artık romantik filmleri çok sevdiğimi :)

Film izlemeyi çok seviyorum :) Özellikle romantik olanları :) Tabi buna bir de komedi eklenirse değmeyin keyfime :)

Tabi konuları farklı olmalı biraz, her film birbirinin kopyası olmamalı.Bu film de farklı, sıcak şeker tadında bir
romantik film :)







Başrollerinde Jennifer Lopez ve Alex O'loughlin oynuyor.Jennifer Lopez'in bütün filmlerine bayılıyorum :) Hepsi çok eğlenceli güzel filmler oluyor.



Jennifer Lopez'in oyunculuğunu da beğeniyorum.Duyguları, ifadeleri çok güzel yansıtabiliyor.Özellikle filmdeki mimiklerine bayıldım :)



Filmin konusuna gelecek olursak Zoe isimli kadın çocuk sahibi olmak istiyor ve etrafında güvenebileceği, evlenebileceği bir erkek yok.O da gidip sperm bankasından alınma bir donörle hamile kalıyor.Sonra da hayatının aşkıyla tanışıyor.İşler karışıyor sonra.



Jennifer Lopez'in o hamilelik halleri çok sevimli :) İzlerken çok güldüm :)



Henüz her yerde vizyona girdi mi bilmiyorum ama hafta sonunda film izlemek isteyenlere öneririm.

İyi seyirler :)

Bu arada blog temamla ilgili yapmış olduğum anket sonuçlandı.Çoğunluk bu şekilde kalmasından yana.O yüzden içime sinen yeni bir tema hazırlayana kadar bu şekilde kalacak.Oy veren herkese çok teşekkürler :) Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...