-->

20 Mayıs 2010 Perşembe

0 İts Beauty Kozmetik Düzenleyiciler Markafoni'de

Ne zamandır almak istiyordum bu düzenleyicilerden.Markafoni'de indirime girmesini bekliyordum.Bugün tesadüfen gördüm aslında.Almak istediğim başka modeller vardı onlardan kalmamıştı.Ben de bunları aldım :)





Daha önce Markofoni'den alışveriş yapmamıştım pek uygun gelen bir şey olmuyordu.Bugün alışveriş yaptığımda gördüm ki taksit imkanı var hem de 12 taksite kadar.Bu yönünü çok sevdim :)

Kampanya bitiminden sonra 7 iş gününde gelecekmiş.Ürünlerimi merakla bekliyorum şimdi :)

Siz de makyaj ürünlerinizin yarattığı dağınıklıktan sıkıldıysanız ürünlere bi göz atın derim :)

Siteye gitmek için tıklayın.

Markafoni'ye hala üye olmayan kaldıysa sağ taraftaki mail adresime mail atabilirler. Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...