-->

17 Mart 2012 Cumartesi

0 Güzel Bir Günden Merhaba :)

Bugün sabah güneş ışıklarıyla uyandım.Ne zamandır hasret kaldığım bi duyguydu bu.Hemen pencereden dışarı baktım, güneşin altındaki renkli renkleri seyrettim.Güneş doğaya renk verdiği gibi bana da renk verdi bugün :)

Hava karlı, bulutlu olduğunda genelde mutsuz bir hale geçiyorum.İçimden bir şey yapmak gelmiyor.İşe gitmeyi bile istemiyorum.Evde bütün uyumak istiyorum.Ama güneşle, baharla birlikte ben de yeniden doğuyorum sanki :)

Bu sene kara fazlasıyla doyduk.Bu güneşli havanın uzun sürmesi dileğiyle... :)


Kaynak:etsy.com Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...