-->

7 Mart 2010 Pazar

3 Dizi Keyfim de Gitti...

Önceden çok dizi izlerdim, sonra üniversite zamanında gezmelere dalmışken pek tv izlemedim :) Okul bittikten sonra evde olunca insan yapacak bir şey bulamıyor, dizi izliyor haliyle.Bir de beğendin mi tamamdır, bütün hafta onu beklersin artık.Benim de öyle beklediğim birkaç dizi vardı ama reytinge kurban gittiler...

Sırf reyting uğruna dizileri mahvettiler.Sinir oluyorum tv kanallarına, yapımcılara, senaristlere...Bu böyle gider işte :)

Mesela gençlik dizilerinde kim kiminle ne yapıyor belli değil.Kavak Yelleri dizisini pek sevmezdim mesela ama Güven karakteri diziye geldikten sonra tamam dedim düzelecek, güzel olacak ama yok Deniz denen şahıs mahvetti diziyi.

Sonra Melekler Korusun'u izliyordum uzun zamandır ama onun gidişat da bozuldu.Hatta İpek karakterine saçma sapan bir şey yaptırmaya kalkışarak dizinin bütün amacını saptırdılar.Dizideki tek düzgün şahıs olan Salih Bey de geçen bölümde öldü.Artık bende de izleme şevki kalmadı.

Yaprak Dökümü denen dizinin ne kadar bu kadar çok tuttuğunu da anlamış değilim.Bir dizide hiç mi güzel bir şey olmaz.Dizinin fragmanlarını gördükçe diyorum hala bitmedi mi bu dizi, yine mi devam ediyor.Hani bazı diziler vardır ya fragmanını bile görsen miden bulanır, artık bu dizi de aynen öyle oldu benim için.Bir zamanlar Çocuklar Duymasın ve Cennet Mahallesi de öyleydi.Bir şeyler gereğinden fazla uzatılınca işte insana böyle gına geliyor artık.

Aşk-ı Memnu dizisine de çok tepkiler var ama bence o dizide çok fazla saptırılan bir şey yok.Zaten kitap o şekilde yazılmış.Kocasını aldatan genç bir kadınanlatılıyor.Ayrıca kitabın gerçek amacı soya çekimi anlatmak.Annesine benzeyen ama ona benzemek istemeyen bir kadın.Sadece günümüze uyarlanmış.Bazı kısımlar da daha açıkça veriliyor.

Neyse böyle saçmalayan dizilerden sıkıldım ben de artık aile dizileri izliyorum.Canım Ailem ve Papatyam :) İkisi de sıcak, samimi, güzel diziler.En çok da Canım Ailem favorim oldu.Hatta dizi müziklerini de çok sevdim.Umarım çizgisini bozmadan devam eder ve atv reyting uğruna kaldırdığı diziler listesine bunu da eklemez!

Bu dizinin müziklerini de çok seviyorum.Şarkılarını Yoncalodi söylüyor.Zaten kendisinin bütün şarkılarını çok severim.Özellikle "Sana bir şey olmasın".Sesi de harika bence.Bu şarkıları da çok güzel söylemiş.

Yoncalodi-Emanet


Yonca Lodi - Emanet TvSohbet.Com
Yükleyen TvSohbet. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

Yoncalodi-Haksızlık Değil mi?


müzik - yonca lodi - haksızlık

izlesene.com
 
 
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. Pin It

3 yorum:

  1. diziler konusunda yazdıklarına katılıyorum, çok doğru tespitlerde bulunmuşsun, bazı senaristler izleyenleri bu kadar salakmı sanıyor anlamıyorum :S

    YanıtlaSil
  2. Evet insanları aptal yerine koymaya çalışıyorlar ama insanlar da izlemeyerek tepkisini gösteriyor.

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...