-->

24 Temmuz 2011 Pazar

2 Yirmilik Diş Belası

Hiçbir şeyden çekmedim şu yirmilik dişlerimden çektiğim kadar.Henüz çektiğim sıkıntılar bitmiş değil.Daha çekeceklerim de beni yolda bekliyor.

Daha önce bi yirmilik dişimi çektirdim.Onun ağrılarını, şişmelerini falan beş yıl çekmişimdir.Tam o bitti derken şimdi de bir diğeri başladı.Şimdi de bunu çektirdim.Ama ne diş çekimi.İki doktor birlikte çektiler.Üzerimde denemedikleri işkence metodu kalmadı.Çekiçle vurmak mı dersiniz, kesmeler, dikmeler.Biri çekerken öteki ağzımı yırtacak sandım.Ağzımda dikişle dolaşıyorum şimdi.

Şimdilik iki dişimi de çektirdim.Tam bunlardan kurtuldum derken üst damağımdaki yeni yeni çıkmaya başladı.Anlaşılan bu yirmilik dişlerden bana rahat yok. Pin It

2 yorum:

  1. 20 lik dişlerin çıkışlarındaki zorluğu tahmin ediyorum, damak paraleline yatıyor diş, ve sancı veriyor çıkış arzı dar olduğu için:) Tam teşeküllü klinikte operasyonla alınması gerekli.
    geçmiş olsun M.M.:)

    YanıtlaSil
  2. Nida Ersin, teşekkür ederim.Kendi doktorum çok iyi ama yanındaki yardımcı doktorda insaf denen şey yoktu :)

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...