-->

19 Aralık 2010 Pazar

5 Benim İçin 2010

Sevgili Selfet beni mimlemiş.Ben de severek cevaplıyorum : )

Bakalım koca yıl benim için nasıl geçmiş.





2010’da en mutlu olduğun şey nedir?


Sevdiğim insanlarla bir araya geldiğim her an çok mutlu olurum.O yüzden bu yıl mutlu olduğum çok anı var: birlikte geçirdiğimiz tatiller, geziler, kısa maceralar, uzun gece sohbetleri, pijama partileri : )

2010’da en üzüldüğün şey nedir?

Bütün yılımı harcadığım ama sonucunu alamadığım saçma bir sınav.Ama umutlar tükenmez, umut etmeye devam : )

Ayrıca şu İsrail’le yaşanan sorunlarda, ülkemizin insanlarının düştüğü durum da beni çok üzmüştü.Bu uğurda ölen insanlara Allah’tan rahmet diliyorum.

2010 senin için nasıl bir seneydi?

Aslında pek dolu dolu bi sene olmadı.Ama yine de farklıydı.İnsan her gün farklı şeyler öğreniyor, hayatın farklı yönünü görüyor.Bunlar da bizim hanemize hayat tecrübesi olarak ekleniyor.

Benim hep söylediğim bir şey vardır:”Pişman olmayacağın, keşke demeyeceğin şeyler yap.”Eğer iyi ki yapmışım, hiç pişman değilim diyebiliyorsak bu bizim için çok büyük artıdır.

Ben de bu yıl içinde iyi ya da kötü yaşadığım hiçbir şeyden pişman değilim.Umut olduğu sürece hayatın her anı güzel : )


2010’a nasıl girmiştin?2011’e nasıl gireceksin?

Hatırladığım kadarıyla evde tv karşısında oturarak girmiştim.Bu yıl arkadaşlarla planlar yapıyoruz ama gerçekleştirebilecek miyiz bilemiyorum : )

2010’da yapmayı çok istediğin yaptığın veya yapamadığın 5 şey nedir?

-Katılmak istediğim kişisel gelişim seminerleri vardı.Bolca o seminerlere katıldım.Hala da devam ediyorum.

-Okumak istediğim birkaç kitabı okuyabildim.Ama daha çok kitap okumak istiyorum.Umarım bunu başarabilirim : )

-Yapmak istediğim tasarımlar vardı, bir kısmını yaptım ama bir kısmını yapamadım.Kafamda o kadar çok fikir var ki ama hepsini gerçekleştirmek mümkün olmuyor : )

-Gitmek istediğim şehirler, görüşmek istediğim arkadaşlarım vardı bu yıl olmadı ama seneye inşallah.

-Spora ve bir dil kursuna gitmek istiyordum ama olmadı.Ama bu yıl spor olmasa bile dil kursuna başlıyorum.Kaydımı yaptırdım bile : )

Bu mimi yanıtlamak isteyen herkese gönderiyorum.

Bu da günün şarkısı olsun.Çok sevdiğim bi filmin soundtracklerinden biri.
Pin It

5 yorum:

  1. Merhaba prensesim!
    Selfet'e teşekkür ediyorum iyi ki mimlemiş seni, hakkında merak ettiklerime bir güzel açıklık getirmişsin. Blogum olsaydı bende "kuş gibi uçuyorsun"a cevap verebilirdim ama başka bir yılbaşına kaldı mimlere cevap verebilme imkanlarım :)

    Vesile, size de sağlıklı vede istikbalinle ilgili tüm kuşkularının olmayacağı bir 2011 yılı dileğinde bulunuyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Cevaplar için çok teşekkürler canım..2011'de daha güzel anıların olsun,daha iyi zamanların olsun inş. :) Bu arada şarkı çok güzel + filmine zaten hayranımm :)

    YanıtlaSil
  3. Nida Ersin, kuş gibi uçmalarınızın cevabını okumak zevkli olurdu :)Çok teşekkür ediyorum.Ben de size mutlu yeni yıllar dilerim.

    Selfet, severek cevapladım canım :) Güzel dileklerin için teşekkür ederim.Filmin benim için güzel bir anısı var.Bu şarkı da filmdeki favori parçam :)

    YanıtlaSil
  4. Tatlım hiçte zevkli olmayabilirdi,belki üzülürdün:) cünki sağlık sorunlarım var "kuş gibi uçamanın" diyalektliğinde:)

    YanıtlaSil
  5. Nida Ersin, öyle mi o zaman geçmiş olsun.Allah tez zamanda şifa versin inşallah.

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...