-->

11 Kasım 2010 Perşembe

9 Puantiye Sevdam ♥

Bu yıl moda olması sebebiyle benim de dikkatimi çekmiş, son zamanlarda bu sevdam almış başını gitmiş bulunmaktadır :)

Yazdan beri puantiyeli ne görsem hemen bu benim olmalı diyorum :) Ama karşıma çok fazla çeşit çıkmadı  ya da ben biraz frenledim kendimi :) Frenlemesem ne olurdu Allah bilir :) Yine de insan kendini bu cici şeylerden alıkoyamıyor.Küçük şeylerden mutluluk bu olsa gerek, minnacık bir puantiyeden bile mutlu olabiliyoruz :))

İşte bunlar kendimi frenleyerek aldıklarım.Biraz puanlı biraz puantiyeli...





Şal Topluluğu :)












Pin It

9 yorum:

  1. blogu tasarımına çok uymuş bu puantiyeler..ayrıca şallar çok şık bir de 2. fotoğraftaki bluz..paylaşıma teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Yer Halılarında mı? puantiyeli.Hepsine bayıldım renk tasarımlarının, zevkine hayranım gerçekten:)
    Bu mevsimde dışarıda giymezsin zannımca elbise-bluzunu, moda deyip te hasta olmayasın:)

    YanıtlaSil
  3. puantiye benim de sevdiğim şeyler arasında:)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. bende çok seviyorum puantiyeleri:))

    YanıtlaSil
  6. zeynep, biraz abartmışım sanırım :)

    Emine Öztürk, evet blogumla çok uydular :) Teşekkürler.

    Nida Ersin, yok o halı değil şal :) Teşekkür ederim.
    Dışarıda değil de bu mevsimde evde giyerim artık bayramda falan :)

    Cep Aynası, şirin şeyler olduğu için insan hemencecik seviyor :)


    İnci Çiçeği, yorumumda sana yazmıştım ben de bu aralar siyah-beyaz favorim diye :)

    YanıtlaSil
  7. o sevdaya bende kayıtsız kalamıyorum:))

    YanıtlaSil
  8. Edabella, bu cici bici şeylere kayıtsız kalmak ne mümkün :)

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...