-->

9 Ekim 2010 Cumartesi

4 Yağmurlu Bir Sonbahar Günü İçin...(Letters to Juliet-Aşk Mektupları)

Bu yıl kış erken geldi.Ama ben bu durumdan pek memnun değilim.Kış dediğin hafiften hafiften gelir :) Bir anda da kar yağmaz ki...Yok henüz bizim buralarda kar yağmadı ama Kartepe'ye yağmış, bir nevi biz de onun soğuğunu çekiyoruz.Pastırma sıcakları gelecekmiş denildiğine göre.Ben bi hevesle bekliyorum sıcak havalara doyamadım sanırım :)

Hava kapalı olunca eve tıkılıp kalıyorum.Yapacak bir şey bulamayınca da film iziyorum.Gerçi film izlemek için bahane bulmama gerek seviyorum film izlemeyi :)

Yine hoşuma giden bir filmi önereceğim.Bu melankolik havalar için güzel bir film.Romantik biraz da aralara komedi unsurları serpiştirilmiş.Ben İtalya'da geçen romantik filmleri çok seviyorum, sanki romantiklik havası biraz daha fazla oluyor.Bu film de İtalya'da geçiyor.





Sophie balayı için İtalya'ya gider ve orada Juliet'e yazılan mektuplara şahit olur.Daha sonra 50 yıl öncesinde Juliet'e yazılmış bir mektubu bulur.Bulduğu mektuba cevap yazmasıyla olaylar gelişmeye başlar.






Yağmurlu bir sonbahar gününde yapacak bir şeyiniz yoksa eğer elinize sıcak bir kahve alın ve yağmur sesleri eşliğinde bu filmi seyretmeye başlayın... Pin It

4 yorum:

  1. Günaydın! Mavi.M Prnse.si..Romantizm, ruh estetiğinin bedene yansıttığı tinsel rahatlık.. Nasıl! Güneş'in sıcaklığı iliklere kadar hissedilebilinyorsa temmuz ortaların da, insanlar da doğal olarak mayışabiliyorsa Güneş ışınlarından... Romantik olgular da kişileri sanal dünya'larındaki ilginiğine -relaxin-i aşılyabiliyor...

    Seyretmedim! "aşk mektupları"nı ama!? filmi görselleyen kişiler bu tür melankolik duyumlarla bütünleşiyor olabilir. Aslında epiteryal sofistliğin imge parayonası eşgüdümün de..tinsel hisleri dinginleştiriyorsa harika bir minval. Ben biraz otistim,algılayamıyorum neden se:))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Nida Ersin, madem izlemediniz romantik film seviyorsanız izleyin derim :)

    YanıtlaSil
  3. mavi masal,
    bu filmi bulmaya çalışıyorum ama bir türlü beceremedim. Nasıl edinebilirim.

    burcununsesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Buradan izleyebilirsin.

    http://direkizle.net/ask-mektuplari-%e2%80%93-letters-to-juliet-altyazili.html

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...