-->

10 Haziran 2010 Perşembe

10 Çiçekli, Çiçekli ve Yine Çiçekli :)

Bu aralar bir çiçekli sevdasıdır aldı başını gidiyor :) Çiçekli ne görsem saldırmamak için kendimi zor tutuyorum :) İşime yarasa da yaramasa da o benim olmalı :) (Zaten genelde alışveriş anlayışım böyledir :)) )

Sene başından beri hoşuma gidiyordu çiçekli kıyafetler, bir de ünlü markalarla birlikte moda olunca daha da bir çekici hale gelmeye başladılar :)

Bir şey almaya kalkarken gözüm hep çiçeklisini arıyor, her şeyim çiçekli olsun istiyorum.Bakalım bu sevda daha ne kadar sürecek :)

Daha önce aldığım cüzdanlarımı ve yüzüklerimi paylaşmıştım.

Bunlar da kendimi dizginleyerek aldıklarım :)










Pin It

10 yorum:

  1. Güle güle kullan. Çok tatlı hepsi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. cok güzeller özellikle fincanla hirkaya bayildim. Ne cok severiz cicekli böcekli seyleri:) iyi günlerde kullanman dilegiyle

    YanıtlaSil
  3. Nedük, teşekkür ederim.Sevgiler.

    Nergisce, teşekkür ederim canım.Evet çok seviyoruz blog ailesi olarak :) Hem yaz da geldi ya biraz da ondan olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba mavi masal.evet edebiyat öğretmenliği okuyorum her ne kadar meslek olarak düşünmesem de yarım kalmasın diye eşimin be babamın zoruyla bitireceğim okulu:)tatarca ne ki harezmcenin yanında:))

    YanıtlaSil
  5. atlete ve fincana öldüm bende isterim atletten bana da al :(

    YanıtlaSil
  6. Leyya-craftmania, olsun en azından ileride niye bitirmedim diye pişmanlık duymazsın.Hadi ya Harezmce de mi var :) Benim Türkçe Öğretmenliği olduğu için dil derslerimiz faklıymış demek ki :)

    Stil Direktörü, teşekkür ederim :) Atleti aldığım yere bakarım eğer kalmışsa mutlaka alırım ;)

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzeller..biz kadınlar böyleyiz alışveri anlayışımız karmaşık...

    YanıtlaSil
  8. Mavi olurda hiç güsel olmazz mıı :) Hepsine bayıldım canım..İyi günlerinde kullanman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  9. Selamlar canım, bundan sonra;

    http://hobibox.blogspot.com/

    adresindeyim, beni buradan izlemeye alırsan çok sevinirim. Google ın bitmek bilmeyen sorunları yüzünden, taşınma gereği duydum, umarım beni burada da yalnız bıralmazsınız. Sevgiler

    hobibox (Afet Ergü)

    YanıtlaSil
  10. Aydilber, teşekkür ederim.Aynen, hem de ne karışık :)

    Selfet, tabi kiiii :) Çok teşekkür ederim canım.

    Hobibox, siteni izlemeye alıyorum canım.

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...