-->

12 Ocak 2010 Salı

4 Sadece Beklemek...(Zaman Yolcusunun Karısı)

Uzun zamandır yazamıyordum malum hem iş hem de kurs nedeniyle.Bu yıl böyle geçecek mecbur.Fırsat buldukça ve yazmaya değer birşeyler oldukça yazacağım.

Bu arada blogumda biraz değişiklik yaptım.Benim ekranım küçük olduğu için normal gibi görünüyordu ama 17 inçlik bir ekranda baktım görüntü çok kötü.Arka planı düzelttim biraz.Görüntü biraz büyüdü ama ben bloglarda küçük resimleri pek sevmiyorum.Göze hitap etsin istiyorum biraz.Umarım iyi olmuştur.

Geçenlerde tesadüfen bir film izledim.Yazılarımda fark ettiyseniz romantik filmleri çok seviyorum : ) Genelde film izlerken ya komedi ya da romantik film izlerim.Bunların dışında izlediğim çok nadirdir.Çok özel bir yapım olursa izlerim.Testere ve Avatar gibi.




Zaman Yolcusunun Karısı romantik-dram tarzında çok güzel bir film.Afişine ve film hakkında yapılan yorumlara bakarak filmi izledim.İyi ki de izlemişim.

Genelde filmleri yorumlara bakarak izlerim.Eğer çok yorum yapılmışsa mutlaka güzel bir filmdir diye düşünürüm tabi aksi çıkanlar da oluyor bazen :))





Filmde zamanda yolculuk yapan bir kişi var.Devamlı farklı zamanlara gidip geliyor.Bu gidiş gelişleri sırasında bir kıza aşık oluyor.Bir süre sonra evleniyorlar.Filmde hoşuma giden kısım karısı sürekli bu kişiyi bekliyor.Tanıştıkları andan ölene kadar.Ondan hiç vazgeçmiyor.Bir başkasına gitmiyor.Ne olursa olsun bekliyor.Hem de ilk günkü heyecanla aynı histe bir bekleyiş.




Gerçekten bu kadar beklemeye değer mi? Bizim hayatımızda da bu derece beklenmeye değer biri var mı ya da bu kadar beklenmeyi hak ediyor mu?Filmde belki bu soruların cevabını bulabiliriz.




Bayan oyuncu olarak Rachael McAdams oynuyor.Daha önce "Not Defteri" filminde oynamıştı.O filmdeki performansını beğenmiştim.Yine burada da çok iyi oynuyor.

Filmde bazı üzücü sahneler var.Hiç beklenmedik sahneler bulunuyor.O kadının yerinde iyi ki de değilmişim dedirtiyor insana.Ama güzel bir yapım.Eğer farklı bir romantik film izlemek istiyorsanız mutlaka izleyin derim.

(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. Pin It

4 yorum:

  1. bu filmi daha önce de duymuştum hatta nasıldır falan die de geçirdim aklımdan..

    YanıtlaSil
  2. Biloga yazdığınız yazılar için teşekkür ederiz. Biz takipçiler olarak yararlanıyoruz. Ben de romantik filmlerden hoşlanıyorum. Beklemek güzel bir şey. Herşeyin bir anlamı vardır mutlaka hayatımızda. Ama sabrın meyvesi sonradan olgunlaştığını bilmeliyiz.

    YanıtlaSil
  3. Zeynepin Sesi:Romantik filmleri seviyorsan mutlaka izlemelisin.Özellikle sonu çok güzeldi.

    Profösör:Yazdıklarımdan yararlananlar varsa ne mutlu bana.
    Ayrıca beklemek güzeldir eğer gelecekse o beklenen...

    YanıtlaSil
  4. You actually make it appear so easy along with your presentation however I in finding this matter to be actually something which I feel I might by
    no means understand. It seems too complicated and extremely broad for me.
    I am having a look forward for your subsequent post, I
    will attempt to get the cling of it!

    Here is my page best cellulite treatment

    YanıtlaSil

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilirler." demiş Mevlana.Aynı duygularda buluşmak dileğiyle :)

Sadece adınızı yazarak üye olmadan da yorum bırakabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...